

تو را چه بنامم
تو را چه بنامم، که ناب تر از شبنم های صبح گاه بر گلبرگ تاریخ نشسته ای. تو را چه بسرایم که آوازه برکت و کرامتت، موج وار، همه دل ها را به تلاطم در آورده است. تو را چه بنامم که بیش از سر بهار در آغوش بابا، طعم زندگی را نچشیدی و مانند او، غریبانه از غربت این غریبستان خاکی بار سفر بستی. پس سلام بر تو، روزی که به عالم خاکی گام نهادی و روزی که به افلاک پر کشیدی.
کتابخانه عمومی شهید قهاری چنار علیا...
ما را در سایت کتابخانه عمومی شهید قهاری چنار علیا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 135 تاريخ: دوشنبه 8 آبان 1396 ساعت: 15:59